Ga naar de inhoud
Search
Close
Kennismaken?
Word fan

" It’s not about the events, it’s not about intensity, it’s about consistency. Right? You go to the dentist twice a year, your teeth will fall out. You have to brush your teeth every day for two minutes. "

Wietse Voordes.

Medior Marketingstrateeg
Bekijk interview

Wietse waarom passen de kernwaarden authentiek, zorgzaam en gedreven goed bij jou?
Ik wil altijd origineel zijn, want doen wat iedereen al doet vind ik altijd wat saai. Zorgzaam omdat je alleen in een team echt ver komt. Dan moet je goed voor elkaar zorgen. Om dat team zo ver mogelijk te brengen moet je zelf ook groeien. Dat kan alleen door gedreven te werken aan iets waar je dol op bent.

Enneh, wat is jouw beste eigenschap:
In oplossingen kunnen denken en veel kunnen vertalen naar Jip en Janneke taal.


En je slechtste eigenschap dan?
Ben niet zo’n goede verliezer. Zo verloor een filmconcept tijdens een wedstrijd van een kattenfilmpje. Ik was echt niet te genieten voor de rest van de avond.

Waar ben je eigenlijk het meest trots op?
Dat ik motortraining mag geven op circuits. Een perfect voorbeeld van impact vanuit de kernactiviteit. Mensen leren beter en veiliger rijden, maar het is ook een dag die met enige spanning begint en eindigt met een lach van oor tot oor. Heel gaaf om te zien!

Wat doe jij om het verschil te maken in de nieuwe economie?
Ik maak elke dag impact door bedrijven onderdeel te maken van de nieuwe economie. Door impact centraal te stellen in de bedrijfsvoering, en dus het merk, is een positieve bijdrage een hoofdonderwerp door de hele organisatie. Wat ik hier zo gaaf aan vind is dat marketing meer wordt dan een concurrentiestrijd over prijs en kwaliteit. In de nieuwe economie zijn bedrijven er namelijk om het verschil te maken voor mens, milieu én economie

Even minder zakelijk: als je mocht kiezen, welke superpower zou je dan willen hebben?
Controle over tijd. Als je even iets niet weet zet je de tijd gewoon stil en Google je het. Om nog maar te zwijgen over tijdreizen, historie of toekomstmuziek.

Marketingvraag: wat heb je het laatst gegoogeld?
Hoe skaten werkt voor cardio en daarna een paar rolschaatsen gekocht. Maakt cardio leuk en kan de stad lekker ontdekken op wielen.

Heb je trouwens een favo quote?
It’s not about the events, it’s not about intensity, it’s about consistency. Right? You go to the dentist twice a year, your teeth will fall out. You have to brush your teeth every day for two minutes. (Simon Sinek, 2018)

Wat maakt werken bij Ten Stripes zo tof? 
Je hebt echt inspraak en ruimte om te werken naar wat voor jou werkt. Er zijn altijd mogelijkheden om jouw perfecte baan te maken zodat je altijd intrinsiek gemotiveerd bent om te doen wat jij leuk vindt.

  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookiebeleid 

Middels missiegedreven marketing, creëren we samen, stap voor stap, de sterkste merken die écht ergens voor staan.

  • Atoomweg 2H (klik voor Google Maps)
  • 9743 AK Groningen
  • KVK 71582800
  • BTW NL858771871B01
  • Deze website draait op een groene server

5.0

 5/5

Direct naar.

  • The Impact Project
  • Werkwijze
  • Marketing 3.0
  • Kernwaarden
  • Missie en visie
  • Greenwashing

Downloads

  • Whitepaper consumentengedrag
  • Impact jaarverslag 2021

Wij werken aan de volgende SDG's.

Onze partners.

Logo B-Corp x Ten Stripes
  • Website gerealiseerd door Multiplus Online

Word fan!

Hé, jij daar! Wat leuk dat je op onze fanpagina kijkt. Wil je weten wat fan zijn inhoudt? Zit je erover na te denken om officieel Ten Stripes fan te worden? Of ben je gewoon nieuwsgierig wie onze fans zijn?

Ten Stripes Fans
Waarom fan worden?
  • Je word lid van onze community
  • Mee sparren over de ontwikkelingen binnen Ten Stripes
  • Een extra nieuwsbrief, speciaal voor onze fans