Klantbeleid Ten Stripes

Klantbeleid Ten Stripes

Update 05-04-2022. Door: Bart Joling – directeur

Onze doelstellingen voor 2022

  • 80% van de klanten ervaart klant geluk (= hoger dan een 8,2)
  • 40% van de klanten is actief fan van Ten Stripes

Onderdelen

  • Garanties Ten Stripes
  • Feedback mechanisme
  • Klantgeluk meten
  • Klanttevredenheid communiceren
  • Kwaliteitsstandaarden
  • Data van klanten
  • AVG wetgeving
  • Visie op adverteren voor onze klanten

Garanties Ten Stripes

Jouw bedrijf duurzaam laten groeien? Dit zijn onze 2 beloftes.

En daar mag/moet je ons aan houden 😉

Onze belofte in strategietraject

Alle keuzes die we maken helpen jou op de lange én korte termijn succesvol te zijn, waarbij je intern en extern hetzelfde verhaal vertelt. Door commerciële doelen en impact met elkaar te verbinden hierdoor ben jij in staat een meetbare impact op mens, milieu en economie te maken.

Garantie: overtuigen we je in de eerste strategiesessie niet van onze expertise? Dan hoef je die niet te betalen.

Onze belofte tijdens de uitvoering

Alle verhalen op alle kanalen sluiten aan op jouw strategische basis en maken we meetbaar zodat jij altijd weet hoe je content en performance kanalen aansluiten op jouw doelstellingen.

Borging: Elk moment kan je kosteloos een content audit opvragen. Sluit de content aantoonbaar niet aan op jouw doelstellingen? Dan is je volgende maandfactuur gratis.

Feedback mechanisme

Elke 3 maanden hebben we een formele evaluatie met onze klanten. Dit wordt ingepland door de projectmanager en uitgevoerd door de verantwoordelijke consultant.

Klantgeluk meten

Eens per maand meten we het geluk van onze klanten en hun perceptie op de toegevoegde waarde die Ten Stripes hen biedt, aan de hand van 4 onderwerpen:

  1. Communicatie
  2. Expertise
  3. Resultaat
  4. Impact

Eens per half jaar meten we het klantgeluk middels een uitgebreidere enquête. We vragen onze klanten via de mail, telefoon én persoonlijk dit in te vullen om zo een zo betrouwbaar mogelijk resultaat te kunnen verkrijgen.

Het meten van het klantgeluk gebeurt onder aanvoering van onze Chef Klantgeluk Merel Cuperus.

Van meten naar doen

Onderdeel van de taken van de Chef Klantgeluk is de gemeten data omzetten naar actie en beleidspunten om onze klanten het gevoel van waardering te geven. Sterker nog, van onze grootste criticasters willen we ons grootste fans maken.

Klanttevredenheid communiceren

Chef Klantgeluk communiceert zowel intern als extern de resultaten. Ook de verbeterpunten communiceren we extern.

Kwaliteitsstandaarden

Elke afdeling (strategie, content en performance) hanteert kwaliteitsstandaarden. De projectmanager is eindverantwoordelijk voor het levelen van de standaarden. Nog belangrijker is dat dit een levend mechanisme is waar ieder elkaar op aanspreekt.

Data van de klant

De data van de klant is en blijft van de klant. Voor alle systemen die we gebruiken ten behoeve van de marketing van de klant, maken we de klant beheerder.

Dit geldt voor systemen als. Standaard is goedverhaal@tenstripes.nl het adres waar we alle klantdata aan koppelen.

  • Google Analytics
  • Search Console
  • Tagmanager
  • Mailprogramma’s zoals MailChimp
  • Facebook manager
  • LinkedIn manager
  • Overige systemen

AVG wetgeving

Privacy Ten Stripes Op onze website communiceren we transparant over ons Privacy beleid. Onze klanten bieden we een verwerkersovereenkomst aan (eerlijk is eerlijk, weinig klanten maken hier gebruik van).

Cookies

We bieden websitebezoekers een cookie melding aan via onze websites.

Algemene voorwaarden

Op alle dienstverlening zijn de algemene voorwaarden van Ten Stripes van toepassing.

Visie op adverteren voor onze klanten

We zijn bezig de stap te maken naar cookieloos adverteren. Voor slechts een klein gedeelte van onze klanten plaatsen we 3rd party cookies. Als duurzaam marketingbureau hebben we dit hoog op de agenda staan. En is ethisch communiceren onderdeel van onze kernwaarden. Het vertellen van een oprecht verhaal werkt immers beter dan klanten achtervolgen met slechte advertenties.

Dit is voor ons een way of living.

Een strategietraject met ons aangaan?