“Wij geloven dat er een nieuwe economie moet komen waarin we in harmonie omgaan met onze omgeving. De nieuwe economie is duurzaam, circulair en digitaal. Onze missie luidt dan ook: de nieuwe economie groter maken dan de traditionele economie met marketing 3.0.”
“Onze missie en kernwaarden (zorgzaam, authentiek en gedrevenheid) zijn het kompas van onze organisatie. Alle keuzes die we maken kunnen hiernaar herleid worden.”
“Duurzaamheid zal de komende jaren de norm worden in bedrijfsvoering. Wij geloven dat je alleen relevant blijft voor je klanten als je extreem goede producten maakt en durft te blijven innoveren.”
“Onze medewerkers zijn het allerbelangrijkste. Bij Ten Stripes zorgen we ervoor dat ze energiek en duurzaam kunnen werken, en dat ze zich kunnen ontwikkelen tot de persoon die ze het liefste zijn.”
“Wij vinden dat ons kantoor een fijn tweede thuis moet zijn. Een plek om te presteren en jezelf te ontwikkelen, maar ook waar je een gevoel van vrijheid en waardering voelt en waar je fouten mag maken.”
“Wij geloven in openheid en transparantie in onze werkwijze. Iedereen maakt wel eens een fout en niet iedereen heeft alle kennis. Maken we een fout? Dan delen we dat en nemen we onze verantwoordelijkheid.”
“Wij geloven in co-creatie, want samen maken we de mooiste dingen. Jij hebt verstand van jouw business, wij hebben verstand van onze business. De magie vinden we in het midden: 1 + 1 = 3”
“Kennisdelen is macht. Daarom delen we zelfs onze belangrijkste kennis graag met jou. En zo maken we ook de hele markt beter.”
“Wij geloven in een super persoonlijke aanpak, directe benadering en veel contact. Want mensen houden van mensen. En zo winnen wij het hart van onze partners.”
“Wij geloven dat bedrijven met een inspirerende missie eenvoudiger de harten van hun klanten winnen, winstgevender zijn en de juiste mensen makkelijker weten te vinden en te binden.”