Goede Marketing verhalen

Goede verhalen

Voor goede verhalen moet je inderdaad hier zijn. Zoals je misschien al wel door hebt kunnen we jou alleen goed helpen als we zelf op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen op marketinggebied.

We zouden geen echte marketeers zijn als we niet overal wat van vinden. Geen gezeur natuurlijk, maar wel een goed verhaal over wat ons bezig houdt en hoe we bepaalde aspecten in marketing eigen maken. In onze blogs, nee wacht, goede verhalen (!) lees je hoe wij (nieuwe) dingen aanpakken en toepassen. En als je durft nodigen we jou graag uit om er ook wat van te vinden.

Quote goede verhalen

Goede Verhalen

foto__Gratis Google Shopping

Gratis je producten in Google Shopping

Na succesvolle introducties in verschillende landen is Nederland nu aan de beurt. Google heeft namelijk sinds half Oktober de gratis productvermeldingen op Google shopping in Nederland geïntroduceerd.  Benieuwd wat dit voor jouw kan betekenen? Lees dan snel verder!

foto__Interactieve content – dé marketingtrend van 2021

Waarom interactieve content werkt

Interactieve content is dé manier om jouw bezoekers te betrekken bij je verhaal. Wat het is en hoe het werkt? Dat leggen we je allemaal uit in deze blog!

foto__SEO met een vleugje magie

SEO met een vleugje magie

SEO werkt. Hoeven we niet ingewikkeld over te doen, SEO heeft zich meer dan bewezen en doet dat nog altijd. SEO is voor de vindbaarheid van je websites of shop van essentieel belang. Maar heel eerlijk, SEO is heel stiekem ook een beetje saai.

foto__Duurzaam consumentengedrag

Duurzaam consumentengedrag

Een duurzame samenleving kan onmogelijk saai zijn. Lees in de whitepaper hoe mensen tot aankoopbeslissingen komen. En wat de rol van duurzaamheid daarin is.

foto__Duurzaam ondernemen

Duurzaam ondernemen

Duurzaam ondernemen biedt allerlei kansen voor ondernemers. Hier vind je de antwoorden op de meeste gestelde vragen omtrent beginnen met duurzaam ondernemen.

foto__Het beeld van mensen verwerken in een design

Mensen designen

foto__Entertainment First

De kracht van Entertainment First

‘Entertainment First’ is dé nieuwe benadering voor jouw social media strategie, waarmee je via customer engagement jouw volgers omvormt tot fans van jouw brand.

foto__Open brief naar onze klanten en relaties corona

Open brief naar onze klanten en relaties

Deze corona crisis heeft een gigantische impact op ons allemaal. En met deze maatregel hopen wij de continuïteit van zowel jouw als ons bedrijf en de geweldige mensen die hier werken te kunnen garanderen.

foto__De kracht van intrinsieke motivatie

De kracht van intrinsieke motivatie

Waarom een bonuscultuur niet werkt en zorgt voor ellende.

Intrinsiek gemotiveerde medewerkers. Iedereen heeft het er over, maar kan je dat organiseren? Moet dat ontstaan? Motiveer je medewerkers?

foto__Impact maken en meten

Impact maken en meten

Elk bedrijf maakt impact. Maar je impact meetbaar maken en vervolgens communiceren, daar ligt de échte toegevoegde waarde!

foto__Kernwaarden bepalen

Kernwaarden bepalen

Kernwaarden, core values, non-negotiables. Hoe je ze ook wilt noemen, ze zijn essentieel voor het lange termijn succes van je bedrijf.

foto__Missie en visie formuleren

Missie en visie formuleren

Een bedrijf kan niet zonder een missie en visie. Hiermee maak je in één zin duidelijk wat je als bedrijf toevoegt aan de wereld.