Missie & visie

Sebastiaal_met_eenhoorn

Ten Stripes maakt marketing met een missie. Wij creëren datagedreven storytelling wat zorgt voor een menselijke connectie met je publiek.

 

Onze missie

De Nieuwe Economie groter maken dan de traditionele.

Onze visie

Door de inzet van marketing 3.0 strategieën helpen wij bedrijven groeien en ontwikkelen. De executie hiervan doen we door oprechte en ijzersterke verhalen te verspreiden, over de juiste kanalen, op het juiste moment aan de juiste mensen. De mensen die met ons werken zijn intrinsiek gedreven marketeers die het beste willen voor jou én voor de wereld.

Dit is waar wij voor staan

Wij zijn zorgzaam

zorg·zaam (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord; vergrotende trap: zorgzamer, overtreffende trap: zorgzaamst)

1) altijd goed (voor iem.) zorgend

We denken in generaties in plaats van kwartalen. We zorgen voor elkaar, voor onze klanten en voor onze partners. We zorgen ervoor dat zaken goed geregeld zijn en zetten de menselijk maat hierbij altijd voorop. Omdat we simpelweg zo de beste resultaten te kunnen halen met elkaar.

Wij zijn authentiek

au·then·tiek (bijvoeglijk naamwoord)

1) betrouwbaar, geloofwaardig; echt

Ten Stripes is authentiek.

Authentiek staat voor origineel, fantasierijk, speels, innovatief, eigen en creatieve vrijheid. De dingen die we doen, doen we vanuit ons hart en we gaan hierbij altijd op zoek naar de kern van jouw organisatie. Alleen op deze manier vertellen we verhalen van klanten die er echt toe doen. Waarom? Alleen dan zorgen we voor lange termijn geloofwaardigheid van jouw organisatie.

Wij zijn gedreven

ge·dre·ven (bijvoeglijk naamwoord)

1) door innerlijke drang geleid.

Ten Stripes is gedreven. Gedreven staat voor bevlogen, bezield, toegewijd, passie, overtuiging, ambitie, moedig, toekomstgericht, groei. Wij zijn gedreven leiders van de Nieuwe Economie. Gedreven werken is werken vanuit het hart.

Onze cultuur

Bij Ten Stripes zijn we oprecht, werken we hard en we zijn ambitieus in het behalen van onze doelen. Dat alles doen we met een hele hoop plezier! Je mag en kan bij ons zeggen wat je wilt en doen wat je voelt. Is dat altijd makkelijk? Nee, zeker niet. Komen we daar op de lange termijn het verst mee? Absoluut. We noemen dit psychologische veiligheid en is absoluut de belangrijkste pijler van onze cultuur.

Sustainable Development Goals

Wij maken ons hard voor 3 SDG’s. Bekijk de pagina om te zien wat onze impact doelstellingen voor 2020 en 2030 en hoe we deze gaan halen. Daarnaast maken we impact op alle 17 SDG’s door onze klanten op strategisch niveau te verbinden aan de ontwikkelingsdoelen.