Management Ten Stripes neemt aandelen over van Het Hoofdkantoor
Na ruim drie jaar onder de vleugels van Het Hoofdkantoor te hebben gewerkt staat Ten Stripes, als marketingbureau met een duurzame missie, op eigen benen.
“Klanten helpen met het vertellen van oprechte en ijzersterke verhalen op basis van een krachtige missie is wat we het allerliefste doen. Door de afsplitsing kunnen we 100% zelfstandig verder met het realiseren van onze missie, namelijk de nieuwe economie groter maken dan de traditionele,” aldus founder en directeur Bart Joling.
De directie bestaat op dit moment uit Remko Haar en Bart Joling. Aan de directie wordt Sebastiaan Prenger, senior digital marketeer en vanaf de start actief voor Ten Stripes, toegevoegd. Dit directieteam is ervan overtuigd dat samen met de volledige organisatie een nog grotere en blijvende bijdrage kan worden geleverd aan de (digitale) strategie, marketing en groei van de klanten van Ten Stripes.
Sebastiaan Prenger: “Ten Stripes speelt in op een belangrijke economische trend, namelijk dat bedrijven moeten verduurzamen. Wij helpen bedrijven met het formuleren van hun maatschappelijke missie en zorgen ervoor dat de commerciële en duurzaamheidsdoelen middels een rendabele businesscase hand in hand gaan. Ik vind het gaaf om me daar 100% voor in te zetten.”
Remko Haar ziet het een stuk praktischer: “Dit is een leuk bedrijf met gemotiveerde mensen en klanten die geloven in wat we doen. Het overnemen van de aandelen is een mooie kans op hierop verder te bouwen.”
Ten Stripes werkt onder meer voor klanten als War Child, Bentacera, Donker Groep, Omrin en andere organisaties die de transitie naar een duurzame economie willen maken. De ambitie is om vanuit een nieuw pand in Groningen verder door te groeien.