BART JOLING
Bart waarom passen de kernwaarden gedreven, origineel en vertrouwen goed goed bij je?Ā
Mān oma vertelde me op haar sterfbed dat ik altijd zo vol vertrouwen ben. Voor haar en mān omgeving. Dat is een inspiratie geweest. Vertrouwen gaat over menselijk handelen, en ik geloof dat bedrijven dat meer en meer moeten gaan doen om relevant te blijven.
GedrevenĀ is mān middle name. De mensen die mij kennen weten dat welĀ
Origineel vind ik een mooie. Dat gaat om het op je eigen manier doen. Puurheid. Echtheid. Orgineel. Precies wat je als strateeg wil zijn. Wij zijn het. Want we sturen er op in. Kijk maar eens op de paginaās van mijn collegaās
Enneh, wat is jouw beste eigenschap:
Ik weet mensen door mijn enthousiasme en visie mee te krijgen met mijn ideeĆ«n voor de nieuwe economie.Ā
En je slechtste eigenschap dan?
Als ik onder druk sta, komt mijn ārodeā kant soms iets te direct naar boven. Ik snap dat dat niet altijd leuk is voor mijn collegaās.
Waar ben je eigenlijk het meest trots op?
Dat iedereen me in 2018 voor gek verklaarde dat een strategiebureau gericht op duurzaamheid nooit een succes kon worden. En dat we nu een toonaangevend bureau zijn op dit vlak.
Wat doe jij om het verschil te maken in de nieuwe economie?Ā
Bij elke meeting de waarde van een goede missie, visie en kernwaarden te prediken.Ā
Even minder zakelijk: als je mocht kiezen, welke superpower zou je dan willen hebben?
Die vanĀ Captain Marvel. Ik ben groot fan van Marvel films.
Marketingvraag:Ā wat heb je het laatst gegoogeld?
Captain Marvel zodat ik een linkje kon toevoegenĀ
Heb je trouwens een favo quote?
Vaak ben je te bang. Dat is ook echt zo. Maar lang niet iedereen denkt er zo over.
Wat maakt werken bij Ten Stripes zo tof?Ā Ā
De waarden die we nastreven waarmee we echt het verschil maken voor onze klanten.
P.S. Waarom word je blij van communicatievraagstukken?Ā
Omdat deze links naar mijn favo blogs zorgen voor een boost in duurzame SEO zorgen. De kracht van het internet zo zóóóó vet:
- Greenwashing, en het belang er van;
- DuurzaamĀ consumentengedrag (inclusief whitepaper);
- Missie en visie formuleren.Ā Wat is jouw missie?;
- En betekenisvolle marketingstrategie de basisĀ zou moeten zijn van elk bedrijf