Marketing in de traditionele economie gaat ten koste van mens, milieu en economie. Dit is niet langer houdbaar. Daarom zetten wij ons elke dag in voor de nieuwe economie. De nieuwe economie is waardengedreven.
Dit zijn onze kernwaarden
Ten Stripes is gedreven. Gedreven staat voor toewijding, overtuiging en ambitie. De nieuwe economie vraagt om gedreven mensen met een ondernemende blik en intrinsieke motivatie.
Ten Stripes is authentiek. Authentiek staat voor origineel, innovatief en creatieve vrijheid. Wat we doen, doen we vanuit ons hart. We doen dit met oog voor mens en organisatie. Altijd origineel en eigengereid.
Ten Stripes zorgt voor elkaar, onze klanten en onze partners. We denken mee en kijken vooruit. We zijn oprecht betrokken. We zorgen ervoor dat zaken goed geregeld zijn en stellen de menselijk maat hierbij voorop. Zo behalen we samen de beste resultaten.
Onze missie:
De nieuwe economie groter maken dan de traditionele.
Onze visie:
De nieuwe economie is nu.
Ondernemen in de traditionele economie gaat ten koste van mens, milieu en economie. Dit is niet langer houdbaar.
Wij helpen organisaties om nu onderdeel te worden van de nieuwe economie. Dit doen we door missies tot leven te brengen. Intern en extern.
Middels missiegedreven marketing, creëren we samen, stap voor stap, de sterkste merken die écht ergens voor staan.
Gaaf die missie, visie en kernwaarden, maar waar komen die vandaan? Het verhaal achter de strategische basis van Ten Stripes:
Wat doet Ten Stripes?
Samen met onze klanten bouwen we sterke merken die echt ergens voor staan. Wij inspireren, geven inzicht en implementeren de strategische keuzes. Ten Stripes bouwt deze merken op basis van data, onderzoek en co-creatie.
Hoe doet Ten Stripes dat?
Door missiegedreven marketing. We combineren de cultuur, impact, why, doelgroep behoefte en de missie tot één strategie waarmee elke organisatie onderdeel kan worden van de nieuwe economie.
Waarom doet Ten Stripes dat?
Bedrijven zijn er om het verschil te maken voor mens, milieu en economie. Geld is een middel om de missie te behalen en winst is een gevolg. Hierdoor is de economie een force for good.
Strategie kan niet zonder implementatie. Zoals een auto niet zonder wielen kan. Patat niet zonder mayonaise. Een skier niet zonder sneeuw.
Intern beginnen is extern winnen. We zien marketing als geheel. Waarbij je intern en extern hetzelfde verhaal vertelt. Met als basis je missie, visie en kernwaarden. Hierdoor creëer je draagvlak bij al je medewerkers, klanten en andere betrokkenen.
Er is nog nooit iemand geweest die op het sterfbed heeft gezegd "had ik maar meer winst gemaakt". Door de missie het centrale doel te maken, verdient de organisatie geld door positieve impact te maken. Hiermee worden organisaties merken die écht ergens voor staan. En gaan je impact en commerciële doelen hand in hand.
Plannen zijn alleen waardevol als ze worden omgezet naar taken en verantwoordelijkheden. Waarbij we abstracte zaken concreet maken en stap voor stap progressie boeken om de doelen van onze klanten te halen. Juist wanneer dit extra moeite en aandacht vraagt, dan staan we voor je klaar.
Wij maken ons hard voor de Sustainable Development Goals (SDG’s). We maken impact op alle 17 SDG’s door onze klanten op strategisch niveau te verbinden aan deze ontwikkelingsdoelen.
Als organisatie leggen wijzelf de focus op deze 3 doelen:
Wil je meer weten over onze impactstrategie?
Dit is het team dat voor jou klaar staat op de momenten dat je het nodig hebt. In goede en in slechte tijden. Altijd vanuit de juiste marketingexpertise. Altijd met een plan. Met als doel om jouw bedrijf te helpen meer impact te maken.
Neem dan gerust contact op met Ten Stripes
Hé, jij daar! Wat leuk dat je op onze fanpagina kijkt. Wil je weten wat fan zijn inhoudt? Zit je erover na te denken om officieel Ten Stripes fan te worden? Of ben je gewoon nieuwsgierig wie onze fans zijn?