Ondernemen in de traditionele economie gaat ten koste van mens, milieu en economie. Dit is niet langer houdbaar. Daarom zetten wij ons elke dag in voor de nieuwe economie. In de nieuwe economie staan de missie, visie en kernwaarden centraal in de bedrijfsvoering.
Dit zijn onze kernwaarden
Ten Stripes is gedreven. Gedreven staat voor toewijding, overtuiging en ambitie. De nieuwe economie vraagt om gedreven mensen met een ondernemende houding en intrinsieke motivatie.
Ten Stripes is origineel. Origineel staat voor lef en creatieve vrijheid. Wat we doen, doen we vanuit ons hart. We doen dit met oog voor mens en organisatie. We durven te pionieren en zeggen waar het op staat.
Vertrouwen zorgt voor snelheid. Vertrouwen betekent dat we op elkaar kunnen rekenen. Dat we afspraken nakomen. En dat we vertrouwen uitspreken naar elkaar.
Onze missie:
Realiseren van transities naar de nieuwe economie.
Onze visie:
De nieuwe economie is nu.
Ondernemen in de oude economie gaat ten koste van mens, milieu en economie. Dit is niet langer houdbaar.
Wij helpen organisaties om nu onderdeel te worden van de nieuwe economie. Dit doen we door missies tot leven te brengen. Intern en extern.
Stap voor stap bouwen we, samen met onze community, aan een economie vol met betekenisvolle bedrijven.
Gaaf die missie, visie en kernwaarden, maar waar komen die vandaan? Het verhaal achter de strategische basis van Ten Stripes:
Wat doet Ten Stripes?
Een strategie realisatiebureau met een focus op organisatie en communicatie.Â
We helpen klanten met strategie- en implementatie-diensten, kennis en (gratis) tools waarbij mens en AI samenwerken om de implementatie van (missiegedreven) strategie te versnellen.
Hoe doet Ten Stripes dat?
Met een community van gedreven professionals dat onze eigen ontwikkelde succesformule in de praktijk brengt.
Waarom doet Ten Stripes dat?
Om de transitie naar de nieuwe economie te versnellen op een manier dat past.
Strategie kan niet zonder implementatie. Zoals een auto niet zonder wielen kan. Patat niet zonder mayonaise. Een skiër niet zonder sneeuw.Â
Intern beginnen is extern winnen. We bekijken bedrijven als geheel. Waarbij je intern en extern hetzelfde verhaal vertelt. Met als basis je missie, visie en kernwaarden. Hierdoor creëer je draagvlak bij al je medewerkers, klanten en andere betrokkenen.
Er is nog nooit iemand geweest die op het sterfbed heeft gezegd "had ik maar meer winst gemaakt". Door de missie het centrale doel te maken, verdient de organisatie geld door positieve impact te maken. Hiermee worden organisaties merken die écht ergens voor staan. En gaan je impact en commerciële doelen hand in hand.
Plannen zijn alleen waardevol als ze worden omgezet naar taken en verantwoordelijkheden. Waarbij we abstracte zaken concreet maken en stap voor stap progressie boeken om de doelen van onze klanten te halen. Juist wanneer dit extra moeite en aandacht vraagt, dan staan we voor je klaar.
Wij maken ons hard voor de Sustainable Development Goals (SDG’s). We maken impact op alle 17 SDG’s door onze klanten op strategisch niveau te verbinden aan deze ontwikkelingsdoelen.Â
Als organisatie leggen wijzelf de focus op deze 3 doelen:
Wil je meer weten over onze impactstrategie?
Dit is het team dat voor jou klaar staat op de momenten dat je het nodig hebt. In goede en in slechte tijden. Altijd vanuit de juiste marketingexpertise. Altijd met een plan. Met als doel om jouw bedrijf te helpen meer impact te maken.
Neem dan gerust contact met ons op.
Hé, jij daar! Wat leuk dat je op onze fanpagina kijkt. Wil je weten wat fan zijn inhoudt? Zit je erover na te denken om officieel Ten Stripes fan te worden? Of ben je gewoon nieuwsgierig wie onze fans zijn?