BART JOLING
Bart waarom passen de kernwaarden authentiek, zorgzaamheid en gedreven goed bij je?
M’n oma vertelde me op haar sterfbed dat ik altijd zo zorgzaam ben geweest. Voor haar en m’n omgeving. Dat is een inspiratie geweest. Zorgzaam gaat over menselijk handelen, en ik geloof dat bedrijven dat meer en meer moeten gaan doen om relevant te blijven.
Gedreven is m’n middle name. De mensen die mij kennen weten dat wel
Authentiek vind ik een mooie. Dat gaat om het op je eigen manier doen. Puurheid. Echtheid. Orgineel. Precies wat je als strategisch marketeer wil zijn. Wij zijn het. Want we sturen er op in. Kijk maar eens op de pagina’s van mijn collega’s
Enneh, wat is jouw beste eigenschap:
Ik weet mensen door mijn enthousiasme en visie mee te krijgen met mijn ideeën voor de nieuwe economie.
En je slechtste eigenschap dan?
Als ik onder druk sta, komt mijn ‘rode’ kant soms iets te direct naar boven. Ik snap dat dat niet altijd leuk is voor mijn collega’s.
Waar ben je eigenlijk het meest trots op?
Dat iedereen me in 2018 voor gek verklaarde dat een marketingbureau gericht op duurzaamheid nooit een succes kon worden. En dat we nu een toonaangevend bureau zijn op dit vlak.
Wat doe jij om het verschil te maken in de nieuwe economie?
Bij elke meeting de waarde van een goede missie, visie en kernwaarden te prediken.
Even minder zakelijk: als je mocht kiezen, welke superpower zou je dan willen hebben?
Die van Captain Marvel. Ik ben groot fan van Marvel films.
Marketingvraag: wat heb je het laatst gegoogeld?
Captain Marvel zodat ik een linkje kon toevoegen
Heb je trouwens een favo quote?
Vaak ben je te bang. Dat is ook echt zo. Maar lang niet iedereen denkt er zo over.
Wat maakt werken bij Ten Stripes zo tof?
De waarden die we nastreven waarmee we echt het verschil maken voor onze klanten.
P.S. Waarom word je blij van marketing?
Omdat deze links naar mijn favo blogs zorgen voor een boost in duurzame SEO zorgen. De kracht van het internet zo zóóóó vet:
- Greenwashing, en het belang er van;
- Duurzaam consumentengedrag (inclusief whitepaper);
- Missie en visie formuleren. Wat is jouw missie?;
- En marketingstrategie de basis zou moeten zijn van elk bedrijf